Thomas - Dagboek

woensdag, november 23, 2005

2 kilo

Precies vijftig dagen oud weegt onze Thomas nu voor het eerst twee kilo (2014 gram om precies te zijn). Reden voor slingers. Verder dronk hij vandaag voor het eerst een volledige voeding, 40 milliliter, zelf.

Hieronder nog wat foto's van de afgelopen dagen.

Zo lag ik lekker bij pappa uit te buiken nadat ik bij mamma voor de eerste keer zelf mijn volledige voeding had gedronken.

Slingers voor mijn 50ste ver-dag-dag en voor de eerste dag zwaarder dan 2 kilo.

Lekker contact maken met mamma.

In de avondzon door het raam van couveusekamer 1.

3 Comments:

  • Lieve martijn en Anneke,

    Wat fijn dat het zoveel beter gaat met Thomas!! Ik hoop dat Thomas niet al te lang meer hoeft te blijven, en lekker met jullie naar huis kan!
    liefs, Francijn

    By Anonymous Anoniem, at 5:15 p.m.  

  • Hoi Anneke en Martijn,
    Wat een schatje zeg! En wat fijn dat het zo goed met hem gaat. Gefeliciteerd met de 2-kilo-mijlpaal.
    Groetjes, Yvonne
    (zusje van Jolanda)

    By Anonymous Anoniem, at 2:17 p.m.  

  • Hallo Martijn en Anneke. Wat fijn dat het nu zo goed gaat met Thomas. Wat een leuke website, we hebben die al 'n paar maal bezocht, maar ik had nog steeds geen berichtje gestuurd. Vandaag lees ik dat hij toch alweer 2 kilo weegt, wat fijn voor jullie en voor Thomas, wie weet snel naar huis, maar dan met z'n drieën.
    groetjes van Tante Ingrid en fam.

    By Anonymous Anoniem, at 10:42 a.m.  

Een reactie posten

<< Home